Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hyper Scape, Twitch'te zorlu bir lansman yapıyor
Yorumları: 769
Konuları: 770
Kayıt Tarihi: 29-12-2019
Rep Puanı: 2
#1

Ubisoft dün kalabalık battle royale pazarına, kalabalık formülde benzersiz bir değişiklik vaat eden yeni bir birinci şahıs nişancı olan Hyper Scape ile girdi. Oyun, piyasaya sürülmeden önce, Twitch'te büyük bir hit olma potansiyeline sahip gibi görünüyordu, hatta açıklandığı gün yayın yapan devin en çok görüntülenen listelerinin en üstünde yer aldı ve teknik testi ilk kez canlıya geçti. Ne yazık ki, Ubisoft’un fütüristik ücretsiz oynanabilen oyunu, konsol ve PC'de piyasaya sürüldükten sadece bir gün sonra derin bir izleyici kitlesi çekmeye başladığı için önemli ölçüde düştü. Bu öğleden sonra, Hyper Scape'in 240.000'den fazla takipçisi var ve çeşitli içerik oluşturucuların canlı akışını izlemek için yalnızca 11.000 izleyici var. (Bunu, geçen hafta piyasaya sürülen ve bu öğleden sonra 311.000'den fazla aktif izleyici ve platformda toplam 431.000 takipçisi olan başka bir battle royale oyunu Fall Guys ile karşılaştırın.) Hyper Scape'in diğer rakipleri - Fortnite, Apex Legends, Call of Duty: Warzone ve PlayerUnknown's Battlegrounds - düzenli olarak izleyen milyonlarca takipçiye ve yüz binlerce izleyiciye sahip. Ubisoft'un "Hyper Scape" için büyük yayın planları vardı Ubisoft, Twitch'teki en popüler oyunlara rakip olabileceğini umarak Hyper Scape için de büyük yayın planlarına sahipti. Ubisoft, piyasaya sürülmeden önce, oyun için özel Twitch entegrasyonları üzerinde çalıştığını duyurdu ve izleyicilerin, sonsuz cephane veya düşük yerçekimi gibi bir yayıncının aktif maçını geçici olarak etkileyecek rastgele harita olaylarına karar vermesine izin verdi. Aynı tür bir entegrasyon, yayıncıların izleyicileriyle anında maçlar kurmalarına ve bunlara katılmalarına da olanak tanır. Hyper Scape için bu kadar düşük izleyiciliğe neyin sebep olduğu net değil; Battle royale türünde aşırı doygunluk ve oyuncuların geri gelmesini sağlamak için sık sık yeni içerik yayınlayan Fortnite ve Call of Duty: Warzone gibi oyunlardan gelen sert rekabet gibi bir dizi faktör olabilir. Belki de Shroud’un yalnızca Twitch üzerinden yayına dönmesi, katkıda bulunan başka bir faktördür. Popüler yayıncı, bir noktada 500.000'den fazla kişinin Riot’un yeni taktik nişancı oyunu Valorant'ı oynamak için dönüşünü izledi. Ubisoft, oyunlarını zaman içinde büyütmeye yabancı değil. Şirket, Rainbow Six Siege'i uzun yıllar boyunca ve sayısız güncelleme ve genişletme boyunca küresel bir e-spor fenomenine dönüştürdü. Elbette, Hyper Scape'in de aynısını yapması için bolca zaman var. Ancak diğer battle royale hitlerinin piyasadaki ilk haftalarında on milyonlarca yeni oyuncu gördüğü düşünüldüğünde, Ubisoft'un günlük oyuncuları ve yayıncıları daha sonra değil, daha önce bir şans vermeye ikna etmek için yaratıcı olması gerekebilir.
Bul
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Nvidia, indirimli 24,95 $ karşılığında Hyper Scape’nin battle pass'lı altı aylık GeForce Now'ı sunuyor Tolga 0 1,023 22-08-2020, Saat: 17:58
Son Yorum: Tolga
  Shroud, yalnızca Twitch'e geri dönüyor Tolga 0 512 22-08-2020, Saat: 17:52
Son Yorum: Tolga
  500.000'den fazla kişi Shroud’un Twitch’e dönüşünü izledi Tolga 0 822 22-08-2020, Saat: 17:04
Son Yorum: Tolga
  Shroud’un geri dönüş akışı, Twitch’in en büyük isimlerinin gücünü gösteriyor Tolga 0 903 22-08-2020, Saat: 16:58
Son Yorum: Tolga

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi